آموزش بازی لیزرتگ

لیزرتگ یک بازی هیجان‌انگیز برای گذراندن وقت با خانواده و یا دوستان است که در آن می‌توانید یک وضعیت جنگی را به طور کاملاً طبیعی شبیه‌سازی کنید. در این بازی که بسیار شبیه به پینت بال است، هر یک از بازیکنان دارای جلیقه‌ی مخصوصی هستند که بر روی آن‌ها سنسورهایی قرار داده شده است. تا زمانی که در بازی شما به دشمن خود شلیک می‌کنید، به طور دائم یا موقت (بسته به سناریوی بازی متفاوت است)، باید تلاش کنید تا حریف را از بازی حدف کنید و یک امتیاز برای خود به دست آورید. می‌توانید امتیازات خود را مشاهده کنید که در مجموع چند شلیک موفق داشته‌اید. نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

باشگاه خود را انتخاب کنید

اولین کاری که باید بکنید این است که یک باشگاه سرپوشیده و یا محیط باز برای بازی لیزرتگ خود انتخاب کنید تا بتوانید با دوستان خود در آن‌جا بازی کنید. (اگر جایی را سراغ ندارید و یا می‌خواهید با تخفیف در باشگاه‌های مورد نظرتان بازی کنید، می‌توانید از طریق لیزرتگ دات آی‌آر باشگاه‌های سراسر کشور را ببینید و بلیت خود را رزرو کنید). حتی می‌توانید قبل از این‌که دوستان خودتان را به بازی دعوت کنید، بروید وزمین بازی و دستگاه‌های آن‌را بررسی کنید تا زمانی که با دوستان خود به آن‌جا می‌روید، زمان خوشی را با آن‌ها بگذرانید.

شما می‌توانید در گروه‌های ۸ تا ۱۰ نفره بازی کنید و بسته به باشگاهی که انتخاب کرده‌اید، سناریوهای جذابی را انتخاب کرده و با دوستان‌تان به بازی لیزرتگ مشغول شوید. سانس‌های لیزرتگ معمولاً ۳۰ دقیقه‌ای است که شما می‌توانید ۴ الی ۶ ست بازی کنید و اگر می‌خواهید زمان بیش‌تری را رزرو کنید می‌توانید از طریق همین پایگاه اقدام کنید.

بازی لیزرتگ

هزینه بازی لیزرتگ

هزینه‌ی بازی‌ها و هم‌چنین تخفیفات آن را می‌توانید در لیست تمام باشگاه‌های لیزرتگ مشاهده کنید و یا در صفحه‌ی اصلی، بر اساس استان خود آن‌ها را پیدا کرده و رزرو نمایید. نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

این بازی، برخلاف بازی‌های دیگر در تاریکی هم قابل انجام است. شما می‌توانید این سلاح‌ها را خریداری کرده و با تسلیحات و تجهیزات خود وارد بازی شوید، اما این کار باعث سردرگمی شما خواهد شد چرا که در هر باشگاه سناریو‌های خاصی برگزار می‌شود که گاهی اوقات مجبور به اجرای بازی با تسلیحات آن باشگاه خواهید شد.

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

برای استتار از لباس‌های تیره استفاده کنید

محیط‌های سرپوشیده‌ی لیزرتگ معمولاً تیره هستند و اگر شما لباس‌هایی با رنگ آبی تیره و. یا مشکی پوشیده باشید، کم‌تر در دید رس بوده و می‌توانید نفرات بیش‌تری ‌را شکار کنید. پوشاک تیره شامل تمامی لباس ها مانند پیراهن، شلوار، جوراب و کفش است. البته هیچ اجباری وجود ندارد.

توجه: از آن‌جایی که لیزرتگ یک ورزش نظامی بوده و دارای تحرکات. بسیار بالایی است؛ پیشنهاد می‌شود از کفش‌های تنیس. و یا اسپرت استفاده کنید تا بتوانید به راحتی بدوید و از موانع عبور کنید.

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

به دو یا چهار گروه تقسیم شوید

به جای این‌که همه از یک مسیر وارد زمین بازی شوید؛ تیم‌های خود را به دو دسته تقسیم کنید. و برای هر تیم یک رهبر در نظر بگیرید. در این صورت می‌توانید به راحتی کل زمین بازی. را گشته و حریفان خود را مورد هدف قرار دهید. اگر شما برای بازی خود استراتژی خاصی. در نظر دارید، باید این هدف را با تیم خود در میان بگذارید و رهبری آن را به کاپیتان‌های. هر تیم (سردسته‌های تیم) واگذار کنید تا به راحتی به هدف خود دست پیدا کنید.

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

جلیقه تاکتیکال خود را محکم کنید

جلیقه تاکتیکی خود را به تن کنید و گیره‌های جلویی آن‌را ببندید. حالا بندهای آن را بکشید تا جلیقه بر روی بدن شما محکم شود. از آن‌جایی که در زمان اصابت گلوله به شما، سیستم شوک کوچکی به شما وارد می‌کند و یا در زمان بازی و ضربه وارد شدن به جلیقه، چراغ‌های جلیقه‌ی شما خاموش می‌شود و از دور مسابقه خارج خواهید شد؛ بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات، مطمئن شوید جلیقه کاملاً به بدن شما چسبیده است.

معمولاً بر روی سینه‌ها، شانه و پشت شما سنسورهایی وجود دارد، ولی بسته به سناریوی بازی ممکن است بر روی تسلیحات شما نیز سنسور وجود داشته باشد.

بازی لیزرتگ

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

بازی گروهی و تکنیکی لیزرتگ

بازی لیزرتگ به صورت پیش‌فرض یک بازی گروهی است که از دو یا چند نفر تشکیل می‌شود. برخی از این بازی‌ها بدون کار تیمی است (مانند گروهی نوجوان که به جهت دویدن و شلیک کردن به این میدان آمده‌اند و کار تیمی و تکنیکی‌ای انجام نمی‌دهند) و برخی دیگر کاملاً تکینیکی و دارای کار تیمی است که معمولاً این گروه‌ها پیروز میدان هستند.

در این‌جا مواردی را برای شما آورده‌ایم تا شما را به کار گروهی و تکنیکی ترغیب کند.

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

تعیین استراتژی

برای هر بازی استراتژی‌ای تعیین کنید و اهداف خود را برای بازیکنان دیگر مشخص کنید. برای. این‌که بتوانید پیروز میدان باشید باید هر یک از بازیکنان کار خاصی را انجام دهد. برای مثال یک. نفر مسئول بمب‌گذاری، دو نفر مسئول پاک‌سازی محیط، دو نفر پشتیبان و یک نفر هم. به عنوان تک تیرانداز و حمایت کل تیم می‌شود و هدف بازی قراردادن بمب و مراقبت از. خنثی نشدن آن خواهد بود؛ و استراتژی‌هایی از این دست.

نحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

به کارگیری همه‌ی اعضا

به همه‌ی بازیکنان اجازه بدهید تا نظرات خود را درباره‌ی استراتژی بازی بگویند؛ در این شرایط. آگاهی از هدف به شکلی عالی بالا رفته و به شما کمک. می‌کند تا یک کار گروهی عالی را پیاده‌سازی کنید.

برای رسیده به مکان مورد نظر معمولاً چند مسیر وجود دارد. نقشه را در حالتی قرار دهید تا همه بتوانند به طور کامل از مسیر مطلع شوند و تا هدف مورد نظر به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

 

بازی لیزرتگنحوه آموزش بازی لیزرتگ چگونه است.

به هر بازیکن یک کار خاص بدهید تا بتواند در بازی احساس مفید بودن کند. برای مثال در استراتژی. بازی ترور، نباید کسی از پشت سر به تیم شما نزدیک شود و از طرفی تمامی تیم باید در زمین. پخش شوند تا از بستن تمامی راه‌های نفوذ مطمئن شوید. برای این کار به یک دیدبان و یک تیرانداز. پشتیبان نیاز دارید تا بتوانید بازی را با موفقیت به سرانجام برسانید و پرچم خود را در زمین حریف بالا ببرید.

اگر تعداد نفرات گروه‌تان زیاد است، نقشه‌ی کلی کار را بکشید و نفرات را به چند. گروه تقسیم کنید تا به صورت مستقل کار کنند و هر یک بخشی از نقشه‌ی هدف را محقق کنند. در این صورت قدرت مانور. شما بالاتر نیز خواهد رفت.

بعضی از مجموعه‌ها محوطه‌ی باز زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر در چنین مجموعه‌هایی. در حال بازی هستید می‌توانید با بی‌سیم‌های تاکی واکی با هم در ارتباط باشید و گروه را رهبری کنید.

در انتها، می‌توانید بهترین تجهیزات لیزرتگ را در آریولند ببینید.

اکنون که با بازی لیزر تگ آشنا شدید، می توانید جهت رزرو همراه با تخفیف لیزرتگ اقدام نمایید.

همچنین بخوانید ← نقش تفریحات در تخلیه هیجان

error: